Smink : kérdezz - felelek

Friss topikok

Az angol videóim története és miért akartam abbahagyni

2011.07.24. 19:11 | Enci_sminkes | 1 komment

Sziasztok,

Már biztosan észrevettétek, hogy mostanában, elég kevés videót gyártottam és ha mégis azt is angolul. Amikor elkezdtem az egész smink tutorial csatornát, az volt az ötletem, hogy nagyon sok olyan tippet meg tudjak osztani a magyar lányokkal is, akik esetleg (még) nem tudnak angolul, és ezért nem értik a "nagy" make up guruk videóit a youtube-n.

Mikor elkezdtem csinálni,nagy szenvedéllyel álltam hozzá az egészhez. Viszont eljött az a pont, amikor folyamatosan csak a negatív kritikát kaptam, a videóimat sorra leszavazták, kommentet persze senki sem írt. Kezdtem úgy érezni, hogy nem vagyok "jó" a  smink videógyártásra.

Már amikor visszanéztem a saját videómat a saját hangom is idegesített, és bebeszéltem magamnak, hogy másokat is idegesít. Aztán arra gondoltam,megpróbálom a videógyártást inkább angolul, hátha a világ jobban fogja értékelni :) Persze mára már rájöttem, hogy nem ez a fontos, és elmúlt ez a megfelelési kényszerem. Viszont a magyar videókkal még mindig úgy érzem, kicsit hadilábon állok. Ugyanis hiába a magyar az anyanyelvem, 4 évig egy olyan cégnél dolgoztam, ahol reggeltől estig angolul kellett beszélnem. Aztán most külföldre költöztem, ahol a mindennapi életben is az angolt kell használnom. Így úgy érzem az angol néha már jobban megy mint a magyar (erről ti is meggyőződhettek a legújabb videomban). Viszont nem akarom cserbenhagyni azokat sem akik eddig is néztek, és talán ezután is akarnak. Jövőhéten elhagyom a hotelt, és visszatérek az otthonomba, ahol berendezhetem a videó rögzítős szobámat, egy új kamerával, és normális világítással. Ha eddig is tetszett amit csináltam, nyomjatok egy lájk-ot, hogy tudjam nem akarjátok, hogy abbahagyjam!

És akkor nézzétek meg a legújabb magyar video-t:

Sziasztok!

A bejegyzés trackback címe:

https://sminkeljunk.blog.hu/api/trackback/id/tr723094308

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lukrécia80 · http://kozmetikusszalon.hu 2012.05.06. 21:51:51

Kár hogy már nem csinálod ezt a blogot, elég sok hasznos információhoz jutottam belőle, de majd beleolvasok az angol kiadásba is, csak arra még nem volt időm. Egyébként mi a véleményed az ilyen eljárásokról? kozmetikusszalon.hu/szempillahosszabitas
Címkék: video angol smink
süti beállítások módosítása